Ücretsiz Gold Otolog konsültasyonu için formu doldurun

Ciltte Mucizevi Etkili Tedavi: Gold Otolog

ED+ Clinic Nişantaşı’nda bulunan Gold Otolog tedavisi; vücudumuzda bulunan doğal proteinlerden türetilen ileri yaşlanma karşıtı cilt tedavisidir. Bu konsantre dermal terapi, cildi yenilemek ve kolajeni uyararak kırışıklıkları azaltmak için etkilidir.

Gold otolog, cildinizin esnekliğini geliştiren, yaşlanmayı yavaşlatan ince çizgileri ve kırışıklıkları azaltan vücudun kendi kolajenini uyarır. Ayrıca skarlaşmayı azaltır ve gözenekleri en aza indirmeye yardımcı olur. Gold Otolog tedavisi, cildinizin tonunu ve dokusunu geliştirirken daha genç daha parlak daha sağlıklı bir cilt elde etmenize yardımcı olur.

İlk tedavinizin ardından birkaç hafta sonra sonuçlar görülmeye başlanır. 3-4 kez uygulamanın ardından sonuçlar en yüksek verime ulaşır. ED+ Clinic olarak uzman ekibimizle, güvenilir ve kaliteli hizmeti sunuyoruz.

Gold Otolog nedir?

Vücudun kendi interlökinleri ve büyüme faktörleri tarafından üretilen serum cilt yenilenmesinde oldukça etkilidir. Cildin biyolojik ve otolog maddelerle tedavisine Gold Otolog diyoruz.

Gold Otolog tedavisinin faydaları nelerdir?

Cildin esnekliğini geliştiren, yaşlanmayı yavaşlatan ince çizgileri ve kırışıklıkları azaltan vücudunuzun kendi kolajenini uyarır. Ayrıca skarlaşmayı azaltır ve gözenekleri en aza indirmeye yardımcı olur. Cildinizin tonunu ve dokusunu geliştirirken daha genç daha parlak daha sağlıklı bir cilt elde etmenize yardımcı olur.

Gold Otolog tedavi alanları nedir?

Gold Otolog; cilt gençleştirme, deri çatlakları, yüz çizgileri ve kırışıklıkları, boyun ve dekolte bölgesi, akne tedavisi, yara tedavisi, saç dökülmesi ve saç ekimi alanlarında kullanılır.

Gold Otolog tedavi süreci nasıl işler?

Kalıcı

1-2 Saat